Reglaj unghi de fuga
Masina ta va incepe sa traga in directii diferite cand volanul este lasat liber atunci cand unghiul de fuga al rotilor nu este unul optim.
Atunci cand aceasta este privita din partea laterala, unghiul de fuga este masurat in grade, intre perpendiculara pe sol si anexa pivotului. In momentul in care masina ta intampina astfel de probleme, apelati cu incredere la serviciile de geometrie a rotilor din cadrul service-ului Delcip.
Aceasta este afectata de regula de anumite unghiuri precum cel deconvergenta, de cadere si unghiul de fuga.
In momentul in care anvelopele se uzeaza neuniform si masina incepe sa nu mai ruleze drept, sau atunci cand se schimba anumite piese, aceasta are nevoie urgenta de refacerea unghiului de fuga.
Modalitatea prin care se poate afla daca masina are nevoie de aceasta interventie, consta in verificarea anvelopelor si gradul de uzura al acestora.
In cazul in care autovehiculul vibreaza in momentul in care acesta ruleaza cu viteze mai mari, respectiv 80 sau 100 kilometri/ora, posibilitatea ca rotile sa trebuiasca echilibrate este mare, in caz contrar, cele din fata pot provoca vibratii destul de puternice in volan.
Echipa Delcip se va ocupa indeaproape de rezolvarea acestui tip de problema pe care masina ta o prezinta, prin introducerea rotii intr-o masina speciala de echilibrare, iar apoi se vor adauga greutati intr-un loc specific pentru a restabili echilibrul.
Daca in urma echilibrarii rotilor vibratiile inca nu dispar, putem vorbi despre faptul ca si prezoanele trebuie schimbate.
Reglarea incorecta duce intotdeauna la uzura prematura a anvelopelor si afecteaza tototdata si tinuta de drum a masinii tale.
Anvelopele se uzeaza uniform atunci cand rotile au o pozitie corecta si nu vor suferi nici un fel de leziune anormala.
Reglajul unghiului de fuga reduce deplasarea vehicului in directii gresite si imbunatateste stabilitatea masinii atat in viraje cat si pe drum drept.
Despre unghiul de cadere putem spune ca reprezinta unghiul format de roata atunci aceasta este privita din spate sau din fata. Rotile masinii nu sunt perfect verticale, ele au o inclinare fata de verticala, iar unghiul facut de axa rotii cu verticala se numeste unghi de cadere.
In momentul in care acesta este prea mare apare uzura neuniforma a anvelopelor.
Aceste probleme nu trebuie evitate si nici amanate deoarece siguranta conducatorului auto dar si a celorlalti participanti in trafic este importanta, astfel ca, treci numaidecat la Delcip pentru efectuarea regalrii geometriei rotilor.
Folosind numai echipamente de ultima generatie putem aduce calitate clientilor nostri.
ELEVATOR 2 COLOANE RHM 242 PRO
Deblocare automata electrica
Capacitate de ridicare 5000 Kg
Elevator auto cu 4 coloane electro-hidraulic proiectat special pentru reglaj unghi de fuga.
Putere motor pompa hidraulica 3 kW
ELEVATOR 4 COLOANE RHM 4.50
- Construcția robusta a coloanelor oferă rigiditate și stabilitate pentru cerintele riguroase de service.
- Deblocare automata a sistemului de siguranta cu actionare pneumatica.
- Sistem de autoblocare solid reglabil pe inaltime la fiecare pilon, reda vehicului stabilitate si siguranta.
- Prevazut cu locasuri speciale pentru platouri rotative fata si platouri de relaxare spate.
- Cric hidraulic tip foarfeca cu pozitie reglabila avand capacitate de ridicare 3 tone